načítám data...
Vyhledávat inzeráty Vložit inzerát

Škoda Fabia 2000 FabiaQ Overland Gumbalkán

Cena35 000 Kč
Stav vozuojeté
Rok výroby2000
Palivobenzín
Barvabílá
Barva interiéručerná
Převodovkamanuální
Náhon kolpřední náhon
Výkon60 koní (45 kW)
Objem motoru1 397 ccm
Počet válců8
Karoseriehatchback
Najeto270 000 km
Původ
Počet míst5
Počet dveří5
Spotřeba6,0 l/100 km
Klimatizacebez klimatizace
Airbagů1
Zobrazení inzerátu1313×
Poslední změna12. 01. 2024
VýbavaEko poplatek zaplacen, posilovač řízení
PopisHledáš káru, kterou ukážeš před Prasečák disco clubem, že máš pevnej postoj a že se toho nebojíš? Hledáš káru, díky které ti bude skákat do betle každá dvacítka sjetá sedmi hanáckejma vodkama s monsterem? Hledáš káru, kvůli které ti kořeni v rachotě závistí nachčijou do komulí?
Zajeď si do Litvínova, onehdá tam týpek prodával parádní 318D E46, s frajerskejma červenejma zadníma bubnama, rourou od kamen na laufu a magickým písmenkem M na zbytcích deklu kufru. Poslouží líp.
Hledáš káru, se kterou budeš jezdit na Balkán, ať už s pár kámošema, nebo organizovaně? Hledáš káru, která nemá problém ani na dost rozbité cestě? Hledáš káru, která je technicky v cajku, ale vypadá že Tě Goran v Srbsku polituje a nebude Tě chtít oškubat a nabídne ti svou rakiju a nocleh? Bingo!
Fabiaqua jsem zachránil před třemi lety z pod ořechu. Supi z Barka se nad ní už slítali. Po roce odpočinku stačilo dát novou baterku a odjeli jsme.
Od té doby jsem na ní udělal spoustu věcí (viz níže), třikrát jsme s ní byli na Balkáně a vždy se vrátili po ose.
Tedy – Škoda Fabia 1,4 MPI classic, 44 kW, ročník 2000. Uvěřitelný nájezd 270xxx Km. Eko poplatek uhrazen.
STK do srpna 2025, takže máš dost času na výlety.
Díly jsem až na pár vyjímek dával nové!! Níže seznam toho, co je udělané, jistě jsem kupu věcí zapomněl.
Motor: Po koupi výměna rozvodového řetězu. Dělám to vždy u těchto pixlí. Tentokrát byl uvolněný sací koš, takže se vyplatilo. Během let vodní pumpa, lambda, zapalovací lišta, vstřikovače, termostat (nový vydržel dva týdny, takže tam je stará klec a nový vnitřek), snímač otáček vačky, kupa čidel a kabelů, nyní fungl nově nový chladič. Drážkový řemen. 2x svíčky, každý rok olej. Uhlíky a regulátor v altíku. Na přelomu 2023/2024 těsnění pod hlavou, zabroušená hlava, nová chladící kapalina. Pod motorem masivní šusplech na pomocném rámu, na který vzpomíná spoustu šutrů nejen v Albánii. Nová baterka.
Vloni nová spojka.
Vloni nový vlnovec, 2023 celý výfuk krom katu. Ten tam je původní a jestli něco dělá fakt nevím…
Vloni v Srbsku měněná levá poloosa, ta je jako jedna z mála věcí z vrakáče.

Podvozek: Vpředu na CNC z leteckého hliníku vyrobené podložky 55mm pod tlumiče. Víc se nedá kvůli výkyvu poloos. Pevnostní šrouby. Nové přední tlumiče, všechny pružiny. Vpředu z Fabie 1 1,9 TDI combi, vzadu z O2 scout. Auto sedí cca o 7 vpředu a 10 cm vzadu výš, než serie. Spousta čepů. Po zvednutí samozřejmě udělaná geometrie. Dá se s tím jet i po silnici, na rozdíl od některých gumbalkánských kreací, které sice přejedou přes Miatu, ale projet kruháč je problém.
Vloni nová spodní ramena vpředu, čepy na přední nápravě, čepy a táhla řízení
Auto obuté na zimních Barum na plechách (4+ rezerva), k autu přidám Vraník Sport plus na plechách s vzorkem min 60%, 5 ks (jedna pneu stojí 1700Kč)

Brzdy – vpředu výměna kotoučů, desek, prasátek. Vzadu obložení. Samozřejmě brzdovka.
Kastle – loni před STK nové oba zadní lemy, pár věcí polátaných. Koroze samozřejmě je. Lak je hnusný, místy povrchová koroze opravená sprayem. Zadní okna zatmavená profesionálně… černým sprayem. Na STK mi sundali folie. Je to jedno, stejně pojedete ve dvou a vzadu sedí náhradní kola. Jde sundat acetonem. Nárazníky nelícují. Protože do sebe na cestách narážíme. Na střeše je retenční nádrž na vodu. Díky tomu kára plní Euro 7C a je eko. Vznikla tak, že na střeše kopilot najel desítky kilometrů. Uvnitř se totiž nekouří a zastavovat kvůli tomu nebudu ????
Nové zámky dveří, letos mě řidičův pěkně vypekl. Rozleštěné přední světlomety, žárovky H7 Osram offroad.
Auto je stavěné tak, aby zvenku budilo soucit, ale ne pozornost policie. Tedy žádná kola z traktoru, LED rampy, nesmyslné zahrádky s dvěma 20 l kanystry na střeše apod. Vše s ohledem na maximální funkčnost.
Motor jede málo, ale pořád. Pokud se nepokazí termostat, prakticky se nedá uvařit. Což se o zhusta k těmto účelům používané Feldě říct nedá. Nežere olej.
Auto je nepěkné, lak flekatý (spray tuning), potah stropu prověšený (stropnice drží). Interiér opotřebený a špinavý. Výbavu to nemá prakticky žádnou. Takže se nemá co kazit. Prostě autopunková kára.
Cena to, o mě poslední půlrok stálo v servisu, tedy 35000 Kč. S ohledem na výše napsané si myslím bude adekvátní.
Za tyhle prachy dostanete stroj na zážitky, který se ze tři akci vrátil po ose a má velmi slušnou šanci, že dá i další. Vše je udělané, před startem jen vyměnit olej a jezdit s tím.
Pokud jí dáš trochu lásky a nachystáš na další STK, bude jezdit do doby, než tu dezoláti způsobí zombie apokalypsu.
Jasně, je to staré auto, něco se určitě vyvrbí.
Proč to prodávám, když je to tak boží? Letos změníme koncept a poletíme někam do střední Asie a na místě si půjčíme nějaké sovětské střepy, abychom dostáli ducha autopunku. Rozhodli jsme se tak proto, že dvě ze čtyř aut v bandě umřely na korozi a nemnožnost dostat další STK. A s dětmi není tolik času stavět další. Stála by na ulici a to je škoda.
Auto je v Brně, t.č. u mechanika, v horizontu týdne vyzvednu a nafotím.
Fotky v inzerátu jsou STARÉ, např rezavé lemy jsou již vyměněné.

FAQ:
„More, vyměním za tři ajfony, je mam po tatovi, si koupil novej. Akorát k nim nemám pin. K tomu pučím Na víkend segru, filcki už má vyléčený, jic jim není. Je to rajda a nemá zubi!“
No way!
„Ses posral, sem viděl fabku ve vůni za 12tis, jak novou, ho stahnu na 9 a ušetřím raketu“
Prosím, nepochybně na ní bude udělané vše, co na této.
„Můžeme na splatki?“
Není problém. Banka Ti očividně nepučí. V Homecreditu bych viděl trochu lepší šanci. Spíš ale Vasil, co má Balšoj pistaljet. Pučíš si od něho a zaplatíš hotově.
„Kamo ja strašně spěchám, ti slibuju na cecky mý matky, že to přepíšu zítra“
No way. Kousek od nás je pošta z czech pointem, tak ověříme podpis na plné moci. Jinak nejede nikam. Funguje i o víkendu. Ta pošta, auto samozřejmě taky.











Prodejce

JménoJan Emmer
OkresBrno-město
Telefon420 722 902 266
Kontaktujte prodávajícího
Protispamová ochrana

Chcete inzerát zvýhodnit?

Pokud na číslo 9033379 pošlete SMS ve tvaru

AUTOFRC AUTO 41880

inzerát bude na úvodní stránce zvýhodněn.
Cena SMS je 79 Kč vč. DPH

Službu technicky zajišťuje Airtoy a.s. Reklamace plateb na reklamace@airtoy.cz nebo lince 602 777 555, 9 - 17 hodin, Po-Pá, www.platmobilem.cz. Kontakt na provozovatele služby: info@bazaramerik.cz

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
Autíčkář.cz - Copyright © 2022 AutoFrc.cz | design & code by expectum.cz